Dag 1, ik ben vertrokken

Locatie: Vaart-Noord, Aalter, België
60 dagen geleden heb ik een bus gekocht
29 dagen geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald
2 dagen geleden ben ik 18 geworden
Vandaag zit ik in een korte broek op een camperplaats in België
Morgen is nog een raadsel

Het is heerlijk om zoveel vrijheid voor me te hebben, elke dag zijn er nieuwe mogelijkheden om avonturen te beleven. Toch zat ik net te denken, wat ga ik in hemelsnaam de komende 4 maanden doen? Maar, elke dag zal uiteindelijk een invulling krijgen, leuk of niet leuk, en daar heb ik best veel zin in. Ik ben benieuwd hoe snel ik eraan gewend zal raken om niet constant op social media te zitten, om niet bij elke kans op verveling mijn telefoon erbij te pakken. Want op 10G data per maand gaan Instagram, Snapchat en TikTok het niet heel lang volhouden.
Ik ben vanmiddag een halfuurtje foto’s gaan maken van de omgeving, vervolgens kwam ik er op de terugweg achter dat de SD kaart nog in mijn laptop zat… Dus ik heb alle foto’s opnieuw gemaakt, zo maak ik de tijd wel vol.
Ik zit nu onderuitgezakt op mijn bankje de afwas uit te stellen nadat ik contact heb gehad met het thuisfront, mijn ‘met veel liefde door moeders gemaakte prakje’ heb verwarmd en deze heb opgegeten met het achtergrond geluid van mijn gloednieuwe speaker en een interessant boek.
Op het moment dat ik de straat uit reed in Nederland had ik mijn doel bereikt, dus nu kan ik ervan gaan genieten.

1. Greetje:
    15 april 2022
    Geweldig leuk Yara. Ik ben benieuwd naar al je verhalen en avonturen. Heel veel plezier op je reis
  2. Corné:
    15 april 2022
    Supertrotse papa. Wat kun je leuk schrijven, trouwens. Dat wist ik nog niet.
  3. Henrica:
    15 april 2022
    Superleuk! Ik ga het helemaal volgen :)
  4. Marije:
    15 april 2022
    Wat een heerlijk verhaal Yara. Ik geniet van je schrijfstijl!
    Typisch jij: geen foto's gemaakt en dan niet opgeven maar gewoon nog een x doen. Trots op jou!