IMG-20220510-WA0016-01

10 mei 2022 - Mornac-sur-Seudre, Frankrijk

Deze foto werd gemaakt op 10 mei 2022 in Mornac-sur-Seudre, Frankrijk.

1. Jacqueline:
    10 mei 2022
    Leuk om weer van je te lezen! Je fotoskills zijn ook echt goed! Fijn dat je het zo naar je zin hebt; blijf genieten!
  2. Liza Schot van Gelderen:
    11 mei 2022
    Hoi Yara,
    Wat een spannende reis en wat een plezier dat je schrijft en dat publiceert. Heb stukjes gelezen, maar nog niet alles. Als je op de terugreis in het noorden van Frankrijk bij ons langs wil komen ben je van harte welkom. We hebben een gratis warme douche in de aanbieding en lekker eten en een rustige camperplek. Daarna is het nog maar drie uur en een kwartier rijden naar Rotterdam. Het is in een klein dorp op 10 minuten rijden van de grotere plaats Hirson. Je bent er tien jaar geleden geweest met ouders en broer en zus. Als het op je pad ligt zien we je graag. Via email kunnen we gegevens uitwisselen over adres en datum. Een hele mooie tijd gewenst en veel plezier. groet van je schilderjuf van vroeger Liza